poniedziałek, 24 grudnia 2012

ŚWIĄTECZNIE


24 komentarze:

  1. Ech, mi wystarczyłby jeden telefon...
    Wesołych! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Nowym roku Amor dostanie nadgodziny, zatem 2013 będzie dobrym rokiem dla singielek.

      Usuń
  2. hihi :)
    i żeby jeden z nich miał fabrykę czekolady :P Buziam słodko!

    OdpowiedzUsuń
  3. I oby się spełniło;)
    ju-es-ej.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O żeby się spełniło 3:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja Ci życzę jednego chłopa, ale najwspanialszego na świecie, który rozbudzi w Tobie miłość, i zaopiekuje się Tobą, jak tylko można najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do niedawna powiedziałabym, że to nierealne...
      Ale jak widać, jestem przykładem tego, że mimo iż całe życie rozpryskuje się na milion kawałków, to przychodzi taki moment,że pojawia się ktoś niezwykle ważny...a z pozory jakby niewidzialny ;P
      Marzenia trzeba mieć i w bajki wierzyć!
      To nie zaszkodzi!

      Usuń
  6. Dlaczego nie mogę odwiedzić Twojego bloga?

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wizytę u mnie, właśnie jednym tchem przeczytałam Twojego bloga i na pewno będę tu zaglądać :)
    Asia :)

    P.S Spóźnione życzenia świąteczne, obyś w Nowym Roku spotkała tego jedynego, nie musi być ideałem, ważne żeby był idealny dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj, Ci niegrzeczni chłopcy - bez nich wszystko byłoby inne - ściskam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ;) i jak? Przyniósł Mikołaj? ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. żeby się ich wystrzegać, czy żeby do nich napisać?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli zaproszenie na pierwszą, noworoczną randkę już jest :)
      teraz Twój ruch singielko...

      Usuń